'cause I will be the death of you (del 2)

Att vara vuxen...

   


Sista fjortis bilderna innan klockan 00:00


    

Klockan 00:01, dags att gå upp på sen och få grattispuss...
"Jag vill vara din lilla Nour där du står i dina skor"

   

Sen gick det som det gick... HAHAHAHA!!


    

Efterfest (typ) hos Roger!! Där jag fick ett hemmagjort SNÖ... grej... (?!)

     

I R's säng...

     

Vems?



Ja...

   
(Vad gör Richard? -->)   
  

((DAGEN EFTER))
13 MARS!!! The big day kl 10:något... (Tror jag)

    

Medan jag duscha så planerades det för fullt utanför... En överraskning...

    

TACK FÖR ALLT!! 

      

Men sen tyckte de att jag skulle gå "plugga" med dem...

  

Sen på kvällen blev det Wibbantårta

     


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0