with you

Ok så här ligger det till, jag kommer inte sluta blogga utan jag kommer att befinna mig i IRAK!

Min plan är att fota massa och lägga upp bilder så fort jag får tillgång till internet. Men hey, det är Irak vi pratar om… Strömavbrott and stuff. Så vi får se hur ofta det blir. Men in och titta ändå man vet aldrig när elguden är på min sida.

 

Anledningen till att jag kör svengelska nu, är den att söta Don – Don var här med min favo Ben&Jerry’s för att muntra upp mig. hon hjälpte mig lite faktiskt, hon bar ut väskorna medan jag damsög mitt rum och hon hjälpte mig välja musik till min Ipod.

 

Nu kvarstår bara att packa ner det sista som jag kommer att använda imorgon och sen är det bil till Arlanda som gäller. Därifrån någon timmes taxfri shopping innan våran 6 timmars resa börjar.

 

Jag vet inte när jag kan höra av mig till alla, men skriv söta saker till mig här eller på facebook så att jag inte känner mig helt ute på en öde Ö. Juste… Det finns en chans att jag inte har mottagning på telefonen när jag är där… Jag vet jag vet, naken, rädd, exposed...

 

Jag kommer dö! Civilisation sökes!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0