they shoot single people, don't they?

Om Carrie Bradshaw återföds till ett par skor så måste jag återfödas tillett sockerrör. Ett råsocker rör.

Jag kommer åtminstone vara söt, sockersöt. Jag har ett problem (första steget att bli av med ett beroende är väll att erkänna det?)… Ett stort problem, jag hoppas att jag inte kommer få rulla fram i framtiden! Inte för att jag går upp i vikt av att äta socker, men ändå.

 

Eftersom jag åker till Irak i 23 dagar så kommer jag få abstinensbesvär. Så jag tänkte ta en tur till GL och köpa ett par kilo med mig till Irak. Sen slog det mig, om det är något ställe där jag inte kommer få abstinens så måste det väll vara i Irak! Så då kommer nästa problem… Hur ska jag sluta om jag inte få en ärlig chans att försöka?

 

Är det ödet? Vem där uppe hatar mig så mycket? Och vad har jag gjort mot it? Jag är väll snäll?

Nepp, det är tydligen över nu.

 

Nu ska jag ringa min kära mor och gnälla på att jag ärvt hennes gener!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0