sucker for love

Och så står du där, ler som än ängel och ger mig en rejäl bitch slap med endast ditt leende!

 

Underbara du, vad gör du när du inte ger mig komplimanger? Ligger du i din säng och lyssnar på våran skiva?

 

Jag känner mig så fånig, sitter i mitten av min säng i en stor t-shirt och ler som ett fån. Hur många bekymmer jag än har så spelar det egentligen ingen roll just nu. Livet är underbart, mitt liv är underbart. Jag ”typ” älskar att le så här!

 

Det spelar ingen roll hur många sprickor det finns i virket, det är ändå starkt. A force of nature, det är vad vi är, du och jag i en smoothie mixer! Hahaha!

 

 

Darling, det snurrar runt, så fånga mig när jag faller.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0