forever young

X – antal timmar, 12 par skor, 15 klänningar, gud ved hur många plagg sammanlag, en trött kusin senare och jag är färdig packad inför en sommar på vift.

 

Det slog mig precis att ända sättet folk kommer kunna ha kontakt med mig är via facebook och bloggen. Mina 23 dagar i Irak kommer vara mobilfria då jag troligtvis inte kommer ha mottagning… Fast det var sex år sen jag var där, mycket har tydligen förändrats.

 

Nu är frågan bara hur jag ska ta mig till stationen imorgon. Jag funderar på att ta en taxi. Men min kära Kusinvitamin kommer mörda mig om hon får reda på den planen. Men så klart så hade hon redan löst det genom att be sin man köra mig till stationen… Men håll tummarna att min kära Far kör upp för att hämta mig!

Två stora resväskor (tucktuckar alltså), en Weekend väska (Min väska som jag köpte i Paris, som jag brukar ta med mig upp på planet. Ni vet en sådan där väska man lägger saker som absolut inte får försvinna på flygget.) och så dataväskan med dator och diverse elektroniska saker som KAMERAN! (TOTALT 4 VÄSKOR)

 

Japp, kameran ska med till Irak så ni kommer åtminstone få massa bilder därifrån. Funderar på att blogga i bilder under hela Irak resan. Inga ord alltså, bara bilder!

 

En sak till, tack för besöket


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0