Die for anyone, what have I become?

Sitter och lyssnar på Elvis Presley – In The Ghetto och får inget gjort. In genom fönstret kommer en underbar doft av grillat och sommar. Jag längtar till min altan och min sommar. Det kommer inte vara en annorlunda sommar. Det kommer vara något extra.

 

Jag må vara tillbaka på ruta ett men jag vet att jag gjort rätt den här gången. Och helt ärligt så bryr jag mig inte om vart jag hamnar för jag vet att jag kommer klara mig galant.

 

Det hjälper att prata i telefon med underbara N när man känner att man ändå inte kommer få något gjort. Det är du och jag min vän (och en säng med trasiga pärlor, ”fast utan svin”).

 

Dagens I-landsproblem: Varmdusch eller Kalldusch?  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0