det är över nu

Erik Hassle – Don't Bring Flowers After I'm Dead



God morgon eller godförmiddag kanske det heter. Men å andra sida så vaknade jag nyss! Spotify spelar numera musik för mig på natten också. Jag vaknar till en ny låt varje dag.

 

 Idag vaknade jag till fel sorts musik med tanken på hur dagen är planerad. Om några timmar kommer J och det ska planeras och trixas lite. Sen är det Stockholm boogie för hela slanten!

Tanken är att vi (jag, fröken Östlund och några av hennes vänner) börjar på Wibban lite lätt, för att sedan ta oss till Humlegården för en lätt picknick. Där vi även kommer möta upp Mr Skarsgård och några av hans vänner.

 

Hur kvällen kommer sluta, vet jag inte än. Men jag hoppas att den inte slutar förrän imorgon bitti.

 

Dagens I-landsproblem: Mr Paris (aka M, aka killen med stilen)  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0