baby you can drive my car

Igår var det student firande hos familjen Unesi och oj som det firades! Laddad med present och allergitabletter mötte jag upp Miss Z, för att ta mig till rätt plats i tid. Utspringningen här var ganska B. Efter att ha jämfört det med den vi hade förra året.

 

Visst de har sina traditioner och stuff. Men att varje klass ropas upp och de får stå och hoppa på en scen innan de springer till sina föräldrar. Medan alla andra som tar studenten står och väntar en halv meter från sina föräldrar… Nja inte riktigt kul om ni frågar mig!

 

Det har heller ingen fontän som de åker runt och de har inga som står i fontänen och fyller flaskor och kastar på studenterna. I den här staden kastar man ägg… Ägga studenterna… Nice?

Men maten var toppen. Jag älskar maten! Jag ska nog flytta in till familjen Unesi!

 

Sen bar det av, iväg till 550 och Mr E (ja Izla, blink blink, jag vet vad du gör nu). Gaaa, jag blir dum i huvudet av det där leendet! Jag får svaga knän (jag överdriver men jag älskar det där leendet!). Och till Fröken Blink Blink jag flörta utan att vara full! Jag känner mig så flummig, hahaha!

 

ÄH JAG BRYR MIG INTE OM NÅGOT EFTER DET DÄR LEENDET! Tänk att det finns diamanter i Slöddertälje också! Söt är han också… Mr E, mE likE Mr E!



Ps. i Slöddertälje sprutar man Sommersby och inte champagne på studenten, HAHAHAHAHA!   


Är du en tyst tiger?
Postat av: Izla

Hahaha! blink blink!

2010-06-05 @ 13:38:48
Postat av: Sanna

=D

2010-06-06 @ 17:10:49
Postat av: Norpan

hahahaha! hur nöjda är ni två över det här inlägget då? hahahahaha SUPERNÖJDA eller ;)

2010-06-06 @ 17:47:06
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0