simply the best <3

Jag brukar gå in på alla nära och käras bloggar så ofta jag kan. Men det finns två bloggar som alltid får mig att tänka och gör mig alltid på bra humör. Det är först efter att jag läst bloggen och börjat göra något annat som jag känner hur mycket jag saknar dem.

 

Det roliga är att jag alltid går in på bloggarna i samma ordning! Först Fröken Östlund, där jag får läsa ord med känslor och ibland höra något som får mig att tänka ” Det är precis så JAG känner just nu!”. Sen tar jag mig vidare till Obeka, där jag inspireras av musiken som får mig att längta tillbaka till de där mörka vinterkvällarna på Wibban. Och ser bilder på kläder jag letat efter men inte hittat! Jag känner mig verkligen som en mini Obeka!

 

Så kära mamma och stora syster, kan inte ni ta och slå en signal? Ditt barn/din lilla syster saknar dig/er!


 
     
  
  
    
  
  


Är du en tyst tiger?
Postat av: Obeka

Det är en ära att få inspirera dig med tankar, ord, bilder och musik (som jag för övrigt har massor av till dig när vi ses igen). Storasyster finns alltid till hands oavsett om det gäller klädval, drömmar om livet, hjärtekross eller total förvirring! <3

2010-07-29 @ 00:32:48
URL: http://armistice.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0