papa don't preach

Jag lova Roger att lägga upp bilderna från Irak resan idag. Men jag har pluggat teori! Har lärt mig alla skyltar utan till nu. Och med tanken på mitt minne så är det en stor bedrift!

 

Ungefär så här gick det till:

 

”Hmm, den där skylten betyder att man ska lämna företräde åt andra bilar… Den där skylten betyder att man inte får parkera eller stanna här… Vad betydde skylten innan nu igen… Juste! Och den efter… Juste!”

 

Det hjälpte inte att det satt ögongodis snett till vänster om mig, och sen att han även hade ögonkontakt med mig då och då. Speciellt när jag somna och min hatt föl ner, så att jag vakna med ett ryck och undra varför jag sov med körhäftet i händerna…

 

Hursomhelst så har jag en annan bild att bjuda på istället och så lovar jag att lägga upp bilderna imorgon både här och på face.  

 

Ungefär så här kände jag mig när jag försökte lära mig alla skyltar:
(<-- Här gav jag upp och somna =) )


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0