Bring me your sugar and pour it all over me

Sitter och äter godis och glor på regnet, kommer ni ihåg när jag skulle sluta äta godis? Hur fail var inte det försöket? Höll i vad, två dagar? Jag och min självdisciplin är inte så bra vänner. Vi har lite problem nu med… Har 63 saker att göra men inget av dem blir gjorda just nu.  

 

Det hjälper inte heller att Oskar sitter här och stör.(Ja jag vet lite schizo…)

 

Så nu önskar man nästan att min kära mor var har och gav mig ”jag-har-varit-lärare-i-irak” – blicken! Då blir det ordning och reda här, med här menar jag mig. Tyvärr så är hon inte det och jag sitter och moffar godis istället!

 

Gaa vad jag vill vara en sån där som gör precis vad den ska göra när den bör göra det! fyy vad frustrerande!

 

Det positiva är att jag hittat min outfit till Kusinvitamins förlovningsgrej. Så om du läser detta Sally, ta en sväng förbi oss.

Det enda problemet är vilka skor jag ska ha… De som passar till klänningen och får det hela att se prober ut? Eller de som sticker ut lite och får det hela att bli väldigt Nourigt? Jag vet fortfarande inte vad det är för typ av kläder man ska ha på sig. Men jag tycker att det är bättre att vara uppklädd och sen dra på sig något som drar ner det hela än tvärtom.

 

Nu har det slutat regna tyst igen… Nu tycker jag att mamma och pappa ska komma hem med mitt te!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0