Bad Romance

Hur kommer det sig att du alltid får mig att le? Din lista, min lista, vår lista spelas nu. Den vaggar mig till sömns varje natt. Yellow, high, lucky, to be with you, the only exception, seventeen, isn’t it obvious och så självklart wonderful world.

 

Darling, du är den första snön, nybakta kakor, stora fluffiga chokladmuffins och chokladdoppade jordgubbar! Du är simply the best när jag behöver det som mest. Min privata solstråle som lyser endast på mig och ingen annan.

 

Du är min personliga sockerblandning. Utan dig faller jag isär.

 

Men the funny thing is: Jag är inte kär i dig..

Så vad är din plan Darling?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0