”Var har du kjolen?”

Du gör mig glad, speciellt när du ler mot mig.

 

Jaha, Slöddertälje en onsdag kväll… Dött!

Så dött att fyra helt okända personer för staden, kan få en ensam bartender att bli alldeles tillsäg.

Blandar drinkar och gör sig fin genom at bjuda och ge ut fribiljetter. Men otroligt trevligt var det (måste jag säga).

 

Nästa onsdag är man kanske i Etown så då kan det bli riktig utekväll!

Men vi får se, 5 dagar i Etown lockar inte just nu…

Har hittat något som håller mig fast i Slöddertälje.

 

Men äh, livet är och kommer att förbli en fest! Det bara är så.

 

Nu ska jag städa och fixa så att jag kan dra till jobbet (provgrej).


Är du en tyst tiger?
Postat av: Amanda H

Skojar du?!?! Jag fyller ju då :(

2010-01-25 @ 20:23:07
Postat av: Nova

men jag kommer juh för din skull!!! mupp :P

2010-01-26 @ 23:02:27
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0