Tequila Makes Her Clothes Fall Off

Det tog knappt 5 minuter, sen hade min Ipod, mitt humör och min kropp ställt in sig på Etown mode!

 

Det är skumt hur ödet verkligen gör allt för att vissa saker ska hända. Trodde att det var säkert att studsa runt på stan klockan ett en fredag. Men oj vad fel jag hade!

 

Det sluta med att jag träffa de flesta, en del kanske det skulle ha varit bättre att inte få träffa just då…

Men hey, life is a bitch and then you die.

 

Men som tur var så blev fredag kvällen helt underbar! Familjen och en underbar person var pricken över i:et! Tack för att du finns!

 

Därifrån så blev allt bara bättre och bättre!

Först så kom Fröken Håkansson med underbara nyheter som Håkan (mupp) inte berättat för mig (STOLT över dig Maddepadde!). Men det gjorde inget för han gottgjorde det på kvällen sen!

 

Tack för en underbar helg och en skum utekväll!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0