jag gav dig chansen men nu är det försent

Jag som skulle sova tidigt!

Men när en Kristin flyttar in så måste man fira det!

 

Så medans jag har glömt att göra rent Princess och bytt vatten på Roger 2.0 (som jag fick tillbaka idag, firren hade varit på äventyr med R), så var jag på annat håll och visade hur bra det är att bo på Wibban.

 

Livet är komplicerat ibland, man vet vad man bör göra men det är inte ofta man vill göra det. Om du inte tycker om det så är det definitivt bra för dig!

 

Ibland undrar jag hur du tänker när du säger det du säger till mig, du får mig att fundera och vilja kasta dartpillar på ett foto av dig… Men å andra sidan så är du inte värd det han är värd.

 

Dagens (kvällens? Morgonens?) I-landsproblem: Jag har köpt massa grönsaker och frukt men jag vill inte äta kanin mat just nu!


Är du en tyst tiger?
Postat av: laxoberal

dart pilar är ALDRIG svaret!

Dey hjälper bättre att prata om saker! tycker jag iaf ^^

2010-01-09 @ 00:36:24

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0