det gäller att ha tungan rätt i munnen

Kusin och mor försökte sova på planet medan Stora Klumpen visade vilken fjortis hon är:

        

Stora Klumpen hade de inte lätt! Kusinerna satte henne på plats (men eftersom hon är min syster så hämnades hon ganska fort! Äpplena faller inte långt ifrån varandra):


      <- Golare får inga polare :P 

Tredje världskriget:


  (Det är inte synd om henne det är mer synd om kusin, för snart kommer morbror in och skäller ut honom =))
    
Och nu kommer morbror in (Stora Klumpen's hämnd) ->    (Kan man tro att det är 6 år mellan dem?)

Det ligger i släkten:

                


Är du en tyst tiger?
Postat av: Izla!

OMG! Jag älskar din släkt. påminner lite om min. (min är nog lite lugnare :()

2010-01-06 @ 23:46:31
Postat av: nansi

vad är det för bilder du har lagt ut ?! snacka om att du skämmer ut mig :( inte kul . hoppas någon dränker dig i snön istället för mig :)



men jag älskar dig ändå :*

2010-01-08 @ 21:32:27

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0