diamonds are forever

Du kan inte leva utan mig.

Jag vet om det, även om du inte säger det högt. Det syns i din blick och dina handlingar.

Men det gör inget för du är värd att dö för!

 

Nu är det inte mycket kvar innan jag är hemma igen, mellan de fyra väggarna som vet allt, hos de som betyder mest!

 

Fast än alla har bokat upp en och allt känns över(och dubbel)planerat, så betyder det ändå allt att få gå på de säkraste gatorna (fast än de tillhör Sveriges mest osäkraste gator). Hemma är där man har hjärtat och mitt hjärta kommer nog alltid att vara där (förutom när det åker på besök till Nates).

 

Det finns inget bättre än att få falla ner i gräset en varm sommardag och le mot all de vackra.

 

Att vara kär i en hel stad måste vara det underbaraste som finns!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0