bob marley är våran nya idol typ... på alla sätt!

Miklino säger ”Hej!” och vill berätta att vi har dragit tre linor med PEZ var för att öka koncentrationsförmågan!

 

Hahaha! Ne, egentligen inte vi krossa några PEZ för att driva med Anni och få henne att tro att det var K. och hon blev inte lite chockad hon. Stackare!

 

Men vi har helt ärligt fått saker gjort också! Vi har pluggat massor, gjort nästan en hel tenta från förra året (två tal kvar tror jag).

 

Men det skönaste var nog när alla tre däcka i min säng tills Kristin knacka på.

 

Ne, nu ska jag dra upp Mikelino ur sängen och tvinga honom att göra sista talen!!

Sen ska han få gå och ragga upp en madrass så att jag och Anni kan få ha sängen för oss själva.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0