Yummy Yummy Yummy I've got bugs in my tummy nannaaana

Gör som min kära vän Sara och fixar film på egen hand! Visst Voddler är nice, men just nu är jag inte sugen på Voddler film utan nu vill jag ha något annat.

 

706 MG duger för mig, förlåt Roger More men jag vill inte vara en kvalitetshora, jag vill bara vare en trendhora!

 

Så jag har uppgraderat mig själv.

 

Så med Wibbans nya vandringslyx (chokladpudding) så ska jag glo lite film o tycka synd om mig själv.

Stor eloge till Eric med C om tog sig hela vägen hit(en trappa ner) för att överlämna vandringslyx!

 

Det enda som saknas nu är godis, popcorn och te!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Caroline

Så du har chokladpuddingen nu. Ja hoppas att den tar slut snart. Sjukt god är den!

2010-02-07 @ 17:46:14
URL: http://blackandwhite.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0