Lucifer is the name

Vad får människor att gå upp varje morgon? Bädda sin säng, klä på sig, äta frukost, gå till skolan/jobbet?

 

Gå upp på morgonen oavsett hur vädret är eller hur mörkt det är.

 

Hur kan du ta dig ur din säng varje morgon, när du egentligen borde ligga där för alltid?

Hur kan du se folk i ögonen och ljuga dem rätt upp i ansiktet?

Hur kan du leva med det du har gjort?

Hur kan du gå upp varje morgon?

Hur kan du sova varje natt?

 

Hur kan jag bara stå där och se på? Jag som är den som aldrig står och tittar på, jag som är den som hoppar i mellan!

Vad är det som händer?

 

Tog jorden precis ett varv runt fel axel?

 

Dagens I-landsproblem: pressbyråns godis är old!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0