lost in a dream

Här kommer alla känslorna på en och samma gång…

 

Jag fattar inte vad jag håller på med! Jag hade perfektion i sikte men jag slarva bort det. Varje perfektionist dröm!

 

Allt för ett hjärta som jag ändå inte kommer få tillbaka.

Ett hjärta som jag också slarvat bort.

Orättvisa i sin renaste form…

 

Vad är det med mig?

I spegeln står en främling som sen länge varit bortglömd, men nu står hon där igen. Är det så här jag vill ha det? Är det så det ska vara? Eller har jag inte varit tillräckligt uppmärksam den senaste tiden?

 

Allt sker av en anledning!

Jag måste bara hitta min anledning!

 

Dagens I-landsproblem: Mörker


Är du en tyst tiger?
Postat av: Lost

Previously on lost...

2010-03-02 @ 01:52:36

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0