I don’t remember you looking any better, But then again I don’t remember you

Nice, verkligen nice sätt att börja dagen!

 

Någon vill adda mig på MSN. Eftersom jag känner igen adressen någorlunda, då jag redan har en liknande adress så accepterar jag det hela…

 

MEN OJ VILKET MISTAG!!!

 

Snubben påstår att han är en 20 årig tjej från USA som precis slutat jobbet. Det första människan frågar är om jag har cam och vill cama!! Men inte direkt på MSN nej utan han vill cama via en annan sida eftersom han har blivit inspelad på MSN och vill inte bli det!

 

Fyfyfy!!! Att de alltid ska hända mig!

Polisen borde ha mig som lockbete med tanken på att alla vidriga dras till mig!

 

Hur äcklig kan man vara?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0