Hold on to whatever you find baby

Städa, laga mat, diska, äta, diska igen, sova, frukost, städa, laga mat, diska, äta, diska igen, städa!

 

Ja, det är så det är att ha gäster i en studentlägenhet! Man kan i princip inte göra något om det inte är städat. (För då finns det inte plats att göra något!)

 

Men det spelar ingen roll, för det är mysigt att ha Stora Klumpen (med gäst) på besök.

 

Det blir inte så mycket festade då folket är 15 år och det blir inte heller onlinepizza då min kära mor kommer fåreda på det. Men det gör inget jag behöver använda mina matkunskaper innan de försvinner helt!

 

Synd bara att det inte finns så mycket att göra i den här staden! Ingen biograf längre (om man inte åker in till stan), centrum var inte heller så kul… Men badhuset lockade tydligen, undra hur länge det kommer att göra det…

 

Ne nu ska jag diska och städa färdigt innan de kommer.

 

Dagens I-landsproblem: 14 februari


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0