He is a good boy but I’m a bad girl because I break his heart

Jaha, då var min lediga dag snart slut då…

Har inte gjort något av de jag planerade på att göra men det gör inget (egentligen).

 

Nu ska jag bara duscha länge och fixa naglarna för de börjar göra ont nu…

Funderar på att boka tid för massage och manikyr o pedikyr men vet inte var i Slöddertälje (skönt att min dator godkänner ”Slöddertälje” som ett riktigt ord) man ska gå…

Vet juh inte vad som är bra och vad som inte är de, vill inte betala för ett skit jobb!

 

Jag kanske ska måla efter duschen, det vore nog ganska skönt att få de avklarat.

Sen behöver jag bokhyllor, vill ha hit alla mina böcker och alla mina saker från hela världen.

Saknar att bara kunna dra ut en bra bok och läsa den. (Juste vem har  ’mina hemligheter’ av Sophie Kinsella?)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0