my only wish

Det snöar. Och inte ens min varma choklad kan hålla mig varm just nu. Springer nämligen runt i min t-shirt och packar som en galen höna. Klockan tre idag bär det av in mot nya äventyr. Synd att det snöar så mycket…

 

Jag vet inte vad det är men man tänker extra mycket när det snöar. Eller det kanske är bara jag som gör det. Men alltid när det snöar så här, så stannar jag alltid upp och tänker på allt som hänt och allt jag gjort. Idag slog det mig att jag har begått ett så stort misstag att det nästan är brottsligt.

 

Har aldrig (nästan) ångrat något i mitt liv. De få saker jag ångrar är halvt löjliga som jag kan leva utan. Men detta… Detta är något jag verkligen ångrar! Det värsta är att jag inte kommer få tillbaka det… Man ska verkligen tänka sig för innan man ger bort något.

 

Så just nu vill jag egentligen inte springa runt som en galen höna, utan jag vill gräva ner mig i min säng tills våren kommer…

 

Vad höll jag på med? Jag vill så gärna skylla ifrån mig!

 

Dagens I-landsproblem: Jag vill ringa någon just nu men har inte kvar numret…


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0