i was crying when i met you now i'm trying to forget you

”Varför bloggar du inte?”

Jo, för att jag har min sista tenta på fredag! Så det är tenta plugg och annat som kommer i vägen.

Men tänkte blogga lite nu innan jag gräver ner mig igen…

 

Igår blev det allmänstädnig av allt. Och då städades inte bara lägenheten utan även mobilen och Facebook:en också. Jag är mycket nöjd med resultatet. Det enda jag har att städa nu är min Spotify.

 

På kvällen när alla måsten var klara så kom Obeka upp på film, te och chips. Det är kul när båda är övertrötta, för då händer det störda saker som den här gången resulterade i en 6.57 minuters film där Obeka spelar flöjt på sin Iphone 4 och kommer med skumma kommentarer. För tydligen kunde man koppla upp seg och höra andra med samma app spela ”flöjt”…

 

Obeka:

"Titta nu är det någon i Afrika som inte haft musiklektioner som spelar... hur fan kan någon i Afrika ha råd med en Iphone????"

"Nu är det någon i Mexiko som spelar... de var inge bra, det är juh bara jag som kan spela!!!!"

"Nu är det kina.. nee japan... ne kiin... jag kan inte geografi..."

Men bästa var ändå:

"Tänk Nour när du är i Irak o jag här så kan vi spela till varandra"                          

 

Ibland undrar man vad det ska bli av oss. Eller inte, vi kommer vara awsome!

 

(Juste, Obeka igår när du skulle gå så var det inte bara nycklar du inte fick med dig utan din halsduk (eller vad det är) ligger kvar här…)


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0