home

Packar, tvättar och pluggar!

Jag ser även ut som ett freak med målarfärg överallt!

 

Idag har varit en skön dag där jag både varit duktig och seg. Jag har åkt iväg och köpt måla färg och målat klart, jag har lagat bra mat, packat och tvättat (gör det fortfarande), fixat mitt hårband och även pluggat! Jag har koll på läget just nu. Fast jag är lite orolig inför imorgon.

 

Är inte orolig för min redovisning jag och EP kommer klara det galant… Jag är mer orolig över att pappa ska åka upp och hämta mig imorgon. Det känns inte bra att hela familjen ska ut och åka på dessa isiga vägar… Men mamma och Stora Klumpen vill hitt och handla lite grejer som tydligen bara finna här (jag är ett frågetäcken just nu, vad finns här?).

 

Så nu ska jag bara ta en snabb dusch innan jag fortsätter yra runt och gör klart allt!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0