dog days are over

Ibland undrar jag hur du tänker…

Vad vill du att jag ska göra? Vill du att jag ska ta nästa flyg till dig eller?

Du vet att det inte går, för jag vet inte när nästa flyg går!

Det är svårt det här med städer och länder. Vad gör man? Eller rättare sagt vad gör du där? Visst jag förstår dig, det är svin kallt här medans det bara är kallt hos dig. Men jag kan fortfarande inte ta nästa flyg till dig.

 

Men nu när min polaroidkamera äntligen funkar så är ett besök till Europas bästa stad ett måste för mig! Tänka sig att du hade rätt, igen…

 

Men jag kan fortfarande inte ta nästa flyg till dig. Hur mycket jag än vill så går det inte.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0