cooler than me/cheated on you

Egentligen är det bara 155 sidor. Det borde duga med de 155 sidorna tycker man. Det borde inte vara så svårt att börja läsa de där sidorna heller!

 

Men det enda som snurrar i huvudet på mig är om 8 dagar, allt annat och så klart all musik som man bara inte kan sitta still till! Så för att lugna nerverna så har jag lyssnat på Filip och Fredrik på aftonbladet. Någon form av podcast, rekommenderas faktiskt. Lite lugnare än den party musik som spelats hela dagen. Jag vill bara upp och dansa ut det. Men 8 dagar… Egentligen bara 3 dagar, men 8 om man ska räkna med the big bang!

 

På tal om the big bang, så funderar jag på att se alla säsonger av The Big Bang Theory seriöst, ni vet göra inget annat an titta på det och äta chips, godis och popcorn i flera dygn. Det är så sjukt bra!

 

Ne nu ska vi ta oss i kragen (jag och Oskar) och få något gjort på riktigt. Nu ska det läsas och strykas över och under och vad man nu kan stryka… Har dessutom hittat rätt artist till läsningen nu.

 

Dagen I-landproblem: Bekväma sängar är inge bra att ha, man somnar så lätt i dem!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0