american boy

Jag får panik! Mitt kort slutade fungera förföra veckan, så jag skulle få ett nytt i fredags eller idag! Men kortet har inte kommit än!!

 

Mitt kort kom precis, yeeey! Och det är svart, gillar detta! Nu måste jag bara klippa mitt andra kort… Vågar dock inte göra det riktigt… Har så många bra minnen med det kortet! Som mina röda älskningar, min polaroid och självklart den där dagen…

 

Jaja, nu ska vi inte bli så sentimentala och materialistiska. Som finalisterna i ung och borskämd!! Hur kan man rösta ut Tim Joel??? Han är den enda som gör något (han och Daniel) av de som är/var kvar!! Att vara med och baka bröd en dag räknas inte!! Super dåligt program!! Och Paulinas pappa är juh rädd för sin egen dotter ”ja det var något bra. Det dåliga är… Kan ni hjälpa mig jag kommer inte på något dåligt…” hon skulle väll döda honom om han kom på något dåligt! Seriöst!

 

Efter att ha sätt det här programmet så har ingen rätt att kalla mig bortskämd längre! För jag förtjänar det jag får, kompromissar!! Är så arg på de där just nu!

 

Aja, nu ska jag fortsätta packa! Etown på onsdag!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0