Satellite

Ibland är det bara så värt det. Man får en otrolig magkänsla och man känner sig så mäktig. Allt handlar om hur man ser sig själv. Så med ett leende på läpparna och med lätta steg tog jag en promenad. Mitt mål okänt för alla andra utom mig. Och så kommer det förbli.

 

Jag vet att det finns en nyfiken liten dam där ute… Och allt jag har att säga till dig sötnos är vänta och se. Tills dess tänker jag fortsätta byta samtalsämne när du ställer frågor som bränns.

 

Så nu med ett lättat hjärta och ett leende på läpparna så tänker jag krypa ner i min säng (tidigt jag vet). Imorgon är en stor dag för lilla mig…

 

Jag tänker börja sväva snart så att alla vet.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0