Last nite

Just nu är det lite förvirrande… Tusen tankar och frågor virrar runt i huvudet på mig och framtiden är en dimma. Allt från bostad, stad och skola… Till vänner, länder och bilmärken. Jag har aldrig varit den som velar. Tvärtom så är jag den som stör mig på folk som velar för mycket.

 

Men nu står jag där, med mobilen i ena handen, datorn i knät och hemtelefonen i andra handen. ”Så hur blir det?” är en fråga som förföljer mig just nu. Jag vet varken ut eller in själv, så hur ska jag kunna besvara andras frågor? Så jag gör det jag är bäst på, leva i just nu.

 

Ibland önskar jag att jag vore 5 så att alla andra kunde bestämma åt mig! Hahaha, fast inte ens då fick de bestämma åt mig… Å vad jag ångrar det nu!

 

Ne nu ska jag snylta på Obekas musik igen. Och tröstäta lite, jag fick precis reda på att alla gör det tydligen (tröstäter)!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0