längesen

Jag är seg okej. Jag har börjat sova middag, precis som små bra.

Men det bryr jag mig inte om för att jag mår bra av det. Tydligen…

 

Imorgon kommer det släktingar på besök från Österrike. Min ena moster har tvingat mig att köra upp till Arlanda och hämta dem och sen köra tillbaka. Självklart tycker pappa att det är en utmärkt ide. Så jag ska köra upp dit, men köra hem är en annan femma! Vi får se hur det går att köra dit. Det kommer bli stressigt, dem kommande dagarna alltså.

 

Så om ni ser mig på stan och jag inte hälsar så är det för att jag inte har en aning om vart jag befinner mig eller vem du ens är. Ha tålamod gott folk! Sen (självklart) visar det sig att två jag känner ska ha sin bröllopsfest samma helg som Max ska sin 20:års fest… Jag vet inte vilken dag de ska gifta sig på! Och det ställer till med problem i Norpan – landet.

 

Dagens I-landsproblem: Vilket pris ska jag behöva betala för min Iphone?


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0