keep on running

Jaha, då var man tillbaka i Slöddertälje. Idag var tanken att jag skulle tvätta och storstäda. Men vem orkar tvätta klockan 09.00 på en söndag? Så jag skippar tvätta delen och kör bara storstädningsdelen.

 

Och oj vad man behöver städa! De här lägenheterna suger åt sig dam som magneter. Så nu ska jag göra upp en handlingsplan över hur jag ska städa (nördigt jag vet men jag måste ha ett system för att bli klar idag!).

 

Men inte nog med att jag måste städa men jag måste skriva en uppsats också! Och jag har ingen aning om vad jag ens ska skriva. Jag får svamla ihop något som låter bra! Vem har läxor första dagen? Det är inte ens riktig dag utan upprop!!!

 

Önskar att mamma sovit över här så hon kunde hjälpa mig att städa lite…

 

 

Dagens I-landsproblem: Jag hittar inte ens sakerna jag städar med!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0