junebug

Någon har lekt med stadsnätmodemet så inget funkar hemma (varken tv, telefon eller internet!!). Min kära far insisterar fortfarande med att det var åskan som slog ner. Men jag tror att han har drömt det!

 

Så därför kan jag inte blogga.

 

Sen så har jag magiskt nog tappat bort min kamera (vitlögn; som jag hoppas att alla sväljer…).

 

Idag är en inte så bra dag ur säkerhetssynpunkt. Jag har varit ultra klumpig! När jag åt på Your Choice med Fanny – Bunny idag så spillde jag hela min salad. Jag kom emot den när jag skulle göra något så att den föll ner och spilldes ut över hela marken! Som tur är så satt vi ute och allt hamna på Fanny – Bunnys sida så att det såg ut som om hon hade spillt allt.

 

Sen så har jag förträngt något som hände när vi var och fika med Taskmörten Håkan och Den Snälla Kocken som ska baka till mig (är superultra glad!). Kommer seriöst inte ihåg vad jag gjorde, tror att jag spillde något… Men Taskmörten Håkan kalla mig för klumpig!

 

 

Men se så sa han att jag fick följa med till Enköping (?) och se snyggingar om jag ville, så det kompensera upp massor!

 

Men nu ska jag fortsätta med att planera min morgondag… Den kommer sluta illa! Speciellt med tanken på hur den kommer börja och vad jag planerar att göra innan jag åker imorgon…

Donia skulle ha sagt ”OMG” om hon var här nu!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0