cry when you get older

Först tänkte jag ”Vad fan håller alla på med? De kan inte vara seriösa…”. Sen tänkte jag ”Ne, jag måste kolla vad det är frågan om…”. Så jag testa. Nu tänker jag ”JAAAHAA! Nu fattar jag!”.

 

Det är juh helt gudomligt! Jag kan inte fatta att jag tyckt annorlunda!

 

Allt jag vill nu är att dansa som en idiot och bara hoppa och skutta runt. Visst det känns lite stressigt nu med bostad och sådant, men jag bryr mig inte! Inte just nu. Jag kan tänka mig ex-antal personer från förr och några från nu som skulle ogilla detta. Men som sagt jag bryr mig inte längre. Jag tänker börja sväva snart. Och pricken över i:et är att M kommer! Jag kommer sväva som ett fån då!

 

Jag tänker dissa allt då, hahahaha!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0