come back home

Jaha, då var det dags att åka tillbaka till studentlivet då. Som många av er kanske vet så har jag varit velig och inte vetat hur jag skulle göra denna termin.

 

Ny utbildning i ny stad (dock fortfarande underbara Stockholm) och nya människor. Allt detta gjorde att lilla jag blev väldigt förvirrad. Anledningen till att jag flytta i första hand var att slippa pendla nu kommer jag få göra det ändå…

 

Fast inte på samma sätt…

 

Men nu är det klart (typ) jag ska bo kvar i ett år och se hur det känns. Så nu har jag packat och packat och PACKAT! Jag fick offra en super rolig kväll med fest och utgång med tjejerna och co för att kunna göra detta. Jag fick muta Miss Weli med X-antal kilo godis (som hon lämna kvar?!) för att få hjälp.

 

Fick lagom med hjälp, sötnosen fick slita lagom tills det blev mörkt ute. Eftersom hon hade cykel så följde jag henne en bit på vägen så att hon slapp gå hem. Sen kom jag hem för att fortsätta packa…

 

Vilket inte blev av då jag såg vilken hög av saker jag hade åstadkommit. Hur har jag lyckats få med mig så mycke saker hit??? Helt sjukt vad jag fick packa ner, fast jag har faktiskt köpt massa saker också…

 

Men efter några tomma hot från M om att jag inte skulle få min massage, om jag inte packa klart, så blev det gjort tillslut! Så nu sitter jag här med två superstora resväskor, en weekendbag, en dataväska och så två påsar. Det sjuka är att jag har mer att ta med mig, ska nämligen få med mig mat också. Det är tur att pappa kör upp mig!

 

Men tydligen ska Stora Klumpen och mamma också med upp… Varför dem ska det har jag ingen aning om!

 

Nu ska jag bara bjuda på några flumbilder:


Hjälp
  

Flum
  

SuperFlum
  

KLAR


Är du en tyst tiger?
Postat av: en högljudd tiger

CUTE pictures och glm inte med din essay skriv den... NU och supe thank u for being my hero me dskjutsen :) <3

2010-08-28 @ 01:30:49
Postat av: M

duktig flicka! fortsätt så, så kanske du faktiskt kan förstjäna en massage någon gång i framtiden ;)

2010-08-28 @ 01:33:19

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0