diamonds are forever

                


VEM ÄR SNUBBEN???



Min bestraffning för att jag ville ha maskerad, men var tydligen sämst utklädd!  (Man får juh vara lite smart (A))



PAKET!!!
     



Till Min Slampa, alla som pröva hjälmen och Emelies hälsning
     



Hattbyte
   


Sandra B gånger 100 (varje gång du träffar min kamera så fyller du upp den med bilder på dig <3)
     


Fråga inte, jag vet inte!!
     

Turisten möter Drottning Silvia och Miss Universum
  


"Mamma sa att jag inte fick gå ut så här..."
Gissa vems mamma som sa så!
  


Igen; Fråga inte, jag vet inte! HAHAHA!!
 


FMN <3
      


Kul med Max
    


Var det inte här Erik fråga "Kan inte ni hångla? Kul med lite incest..."?
Upprepar Stoffes ord ”Men ge dig det där är bara äckligt!”
 


Emms Flippar loss :D
     



     



Champagne red lights, something’s going down tonight
New clothes fresh whip, lookin’ for a girl to dip
     


"Matilda får jag ta en?"
 


Men bäst var Miss Däcka: "´HAHAHA, Nour jag ska supa ner dig!" ...5 min senare...



Dagen Efter...
"Nour, jag spydde på systemets parkering!”  
 


Är du en tyst tiger?
Postat av: Moi

Nöjda nu? ca 80 bilder av 165... nu ska jag sova :P

2010-04-27 @ 01:03:04
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/
Postat av: sa

bästaaaaa

2010-04-27 @ 14:13:05
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: maxime

HAHAHA TAAAACK!!! :D Men du vet att det blir så om man har kameran med sig ;) <3

2010-04-28 @ 00:19:55
URL: http://maxiii.blogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0