Ung, dum och lycklig!

Jag vet, jag vet! De är ungefär en vecka sent men det är det värt!

 

Så förra helgen så kom Mr Skarsgård på besök. Det hela blev en liten reunion mellan Moi, Fröken Östlund och Mr Skarsgård!

 

Det började med förfest på Wibban med Andreas och Eric med C, sen kom alla andra (hahaha!). När det blev dags för utgång så ville någon däcka (hosthost hahaha!). Men en liten utgång blev det, fast det sluta med mat vid maren och en het fyllediskussion!

 

Det roligaste hände ändå på morgonen då tre ganska fulla personer vaknade i Fröken Östlunds lägenhet…

 

Fröken Östlund vaknar på morgonen tittar under täcket… Vänder sig mot mig och med en panikslagen röst: ”Norpan, varför är jag naken???”

Jag: ”Du gick in här och strippa av dig alla kläder för att sedan däcka, plus du ville ligga med X!!”

Fröken Östlund: ”VAAA?? JAG KOMMER INTE IHÅG NÅGOT!”

 

Efter en stund drar vi igång Harry Potter filmerna…

Mr Skarsgård med en sömnigröst: ”När jag var liten var jag kär i Hermiiååne…”

Fröken Östlund: ”Vem är Hermiiååne? Du menar Hermione?”

Jag helt borta: ”Jaa men hon är väll söt…”

 

Sen skulle det beställas mat…

”NEE vad söt du är, hur stavar du till pizza egentligen med två tt och ett z! Hahaha!”


                   


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0