summer love!

Jag har nog de underbaraste vänner man kan ha!

Jag saknar er så sjukt mycket!

 

Har pratat med Mattisgården och Fanny Bunny i telefon och på sms nästan konstant den senaste tiden. Helt otroligt hur ni båda fått mig att le utan att ens försöka! Nu är underbara!

 

Sen kommer det upp två söta töser på fredag och oj om jag har saker att berätta! Max har redan fått höra lite. Sandritaaa, du kommer inte bli besviken! Du kommer äntligen få det svaret du väntat på i snart 4 år, hahahaha!

 

På lördag är det Sisselas tur att leka… (”Vi Ska så hångla!” HAHAHAHAHA!)

 

Ni andra (ni vet vilka ni är), ni är inte bortglömda! Ni har en speciellplats ni också! Önskar att jag kunde träffa ALLA på en gång! Hmm… Hur kan man träffa alla på en gång? Jo, mina damer och herrar genom att ordna en fest och om allt går enligt planerna så är en fest redan på gång… Säger inget mer nu förrän allt är klart.

 

Längtar längtar längtar!  Nu kör vi, för nu är det SOMMAR!!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0