so i need you

Du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar…

 

Jag vet inte vad jag ska skriva, nu har jag börjat skriva 5 olika meningar och raderat alla fem!

Jag hade en plan, jag hade en ”Att göra”-lista. Men som vanligt gick det åt skogen. Jag ringde ett samtal och hela min vardag vändes upp och ner igen.

 

Varje gång jag pratar med dig så får jag höra att jag inte är planera – typen.  Men det är väll inte sant! Jag planerar allt… Ok, jag brukade planera allt… Men ändå, jag tycker om när det är ordning och reda. Men jag har väll slarvat lite…

 

Slarv… Det är ganska mycket slarv just nu. Jag vet inte varför men det slutar alltid på fel sätt. Sen flyr den ena, undviker det självklara och tillslut blir det bortglömt… Eller ja, man tror att det är bortglömt!

 

Jag vet varken ut eller in. Är förvirrad på alla punkter .

 

Jag hade en dröm, jag hade en plan… Sen kom en annan dröm och en annan plan… Nu har det kommit en ny dröm och en ny plan! Så frågan är WTF?

 

Så nu ska jag lägga mig i min säng och gråta till minnet av ditt leende och sen ska jag aldrig mer gråta igen…

 

Vad har du gjort med mig, har sitter jag och tänker…

 

Dagens I-landsproblem: Vem kan diska utan diskmaskin, INTE JAG!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0