Shut up and drive

Då var man tillbaka i Slöddertälje!

 

Jag har kommit fram till att hålla nyårslöftet från och med nu. Det vill säga stryka ett streck över det som varit och verkligen försöka hålla det nu! Så från och med idag så är det andra bullar som gäller!

 

Har redan börjat ändra saker lite smått. Jag ska inte göra så som det brukar bli. Hålla löftet i början och slutet av året. Nepp, 2010 ät trotts allt mitt år!

 

Tänk vad en tågresa och massa städande i febrigttillstånd kan leda till!

Ne nu ska jag krypa ner i min säng och försöka bli av med febern, för imorgon måste jag vara frisk! Ska nämligen träffa Tyskskånskan!!!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0