oj oj oj aj aj aj skaffa iphone o få spotify

Jag hatar allt och alla just nu!!!!!!!!!

 

Ok, hata är ett starkt ord (måste skriva detta annars får jag skäll av Tyskskånskan!) men jag får väll säga att jag är lite avis! Inte en kotte är uppe på wannabe Westerialane! Inte en kotte vaken i hela huset!

 

Lovar att hela Spökstaden sover nog! Kan ringa vemsomhelst!

 

Jag börjar gråta snart… Jag vill upp till min fortfarande varma säng (det är +30 i mitt sovrum just nu, mysigt värre!) och bara krypa ner under täcket och somna om.

 

Men neeeeee! Av alla dagar så väljer min kropp idag som den dagen då den bara vill ha 3 timmars sömn!!! Idiot!

 

Det är något fel på mig! har aldrig varit så klarvaken kl 08.00 i hela mitt liv!

 

Nu går jag och väcker alla! No one sleeps when I'm awake! Sådeså! (känner mig som en 6åring!(inte ens då gick jag upp tidigt!))


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0