my life would suck without you

Så hur underhåller man sig när man är sjuk och inte har någon tv (pappas sätt att se till att jag pluggar, ja…)?

 

Jo, antingen kollar man på tre helt okända filmer på Voddler, där några av skådespelarna är riktigt stora idag! Eller så tar man sig in på aftonbladet (även känd som aftonhoran) och klickar sig vidare till SUPERPRINSEN (<--Tryck för att komma till avsnitten!)!

 

Seriöst, jag kolla av ren nyfikenhet för att se vad det var för smörja som kom upp hela tiden… Inte trodde jag att jag skulle skratta så mycket! Älskar när Dolph Lundgren blir dissad av kungen! Och själva introt i början är så jäkla klockren!

 

HAHAHAHAHAHAHAHA!!

 

”Men mamma vänta bra när jag blir kung”

”Ja visst när du blir kung…”

”Men du kommer inte bli…”

”Schhh!!”

”Bli vadåå?? BLI VAADÅÅÅ??”

***

Kan inte jag få köra pappa?”

”Tyst Kalle pappa tänker!”

***

”Kalla mig inte Vesslan!”

”Hjälp mig Vesslan!”


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0