my happy ending

Jaha, idag har man varit duktig!

Tyvärr inte av egen vilja utan lite mot sin vilja!!

 

Jag vaknade runt klockan halv fem (jupp ni läste rätt 04.30!!!) av att fågeljävlarna kvittra. Eftersom de planerade min död så kunde jag inte bara somna om, jag vet att de är ute efter mig!

 

Sen knallade jag iväg till skolan för att plugga och oj vad jag fick mycket gjort… NOT!

 

Det gick inte att koncentrera sig för fem öre så jag knalla hem och försökte plugga (vilket gick sisådär). Det hela sluta med att jag såg två filmer. Den ena helt brutal och den andra en riktigt feel good film… Dock såg jag dem inte i den ordningen så jag har fortfarande en liten obehaglig känsla i magen och hjärtat.

 

Men vad är bättre än att träna bort alla känslor? Så jag knalla iväg till gymmet med Obeka i andra änden av telefonen. Vilket var tur för idag hade fågeljävlarna (och alla andra så jag kunde inte springa som jag brukar) klar syn över mig när jag gick över mardrömsbron (Max du är nog den enda som fattar hur det känns)!

 

Som tur var fick jag belöning när jag kom till skejtparken! Jag måste då hålla med min kära Obeka, herregud vilket ögongodis!

 

Men inne på gymmet var det inte lika kul… Seriöst, vet de om hur de ser ut? Läskiga är de dock…

 

Dagens I-landsproblem: Vill ha ny bra musik!


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0