"min tschugo årsch fescht ska vara bäscht!"

När jag fyllde 20, så fick jag lära mig att det är en dag som man ska komma ihåg för allt dumt man gjort…

 

Min kära vän, jag tror aldrig att du kommer glömma bort din 20 års dag och ditt lilla äventyr UTANFÖR systemet. Du är nog inte den enda som råkat ut för detta, men du är banne mig den enda som kan lyckas med det!

 

Synd bara att jag inte fick det på kort!

Men nästa gång du spyr på en parkering så ska jag fånga det på kort!!

Tack för att jag fått något att komma med nästa gång du drar upp ”osten på locket” eller ”ostbågarna”!

 

Men du vet att jag älskar dig för precis den du är och att jag alltid finns för dig! Pussar på nosen (nästa gång du väljer att hångla med mig, så gör det gärna innan du hånglar med den skummaste killen i huset! <3)!


    
(Jag känner mig snäll, så inga mat-bilder den här gången ;))


Är du en tyst tiger?
Postat av: maxime

Bästa inlägget! :) Men bilderna då? Måste ha alla bilder hihih <3

2010-04-25 @ 01:20:40
URL: http://maxiii.blogg.se/
Postat av: Moi

jag vet :P



de kommer de kommer :P

2010-04-25 @ 01:56:19
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0