love to love you baby

“Take me yxmördare take me!“

 

Hahaha! Obeka, min Obeka vad vore Wibban utan din galenskap?  

 

Etown imorgon, hem ljuva hem! Och oj vad galet det kommer bli. Fredag stressa från skolan ner till bolaget fixa dricka, sen hem till Mattisgården, hem till mig för att lämna grejer och sen ut till Mattisgårdens land för att ha 20årsfest med huvudbonads tema. NICE!

 

Däcka troligtvis hos Mattisgården, för att sen vakna och ta Mattisgårdens Systemet oskuld! Därefter fika, fika, fika!

 

Hemma kväll med mor och far och Stora klumpen! För att sedan ha söndags mys innan jag åker tillbaka till Slöddertälje.

 

Ja, det verkar bli min helg… NICE!


Är du en tyst tiger?
Postat av: Obeka

I'm bleeding, but it's ok.. I like it! ;)



Förresten, vart försvann bilden på dig och mig i samma tröja?! :P

2010-04-23 @ 00:50:05
URL: http://armistice.webblogg.se/
Postat av: Moi

hahaha!! justee... Ja men skulle inte vi ha den i skolan först? annars fattar alla juh (A)

2010-04-23 @ 01:10:33
URL: http://fromacafewindow.webblogg.se/

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0