kiss me kiss me kiss me

Somnade helt skumt igår, vaknade imorse med bikini på (?)…

Och jag låg inte under täcket utan på täcket…

 

Jag måste nog se över mina sovvanor. Borde kanske göra som Min Slampa och gå upp kl 06.00 varje morgon... Men alla som känner mig vet hur tjurig jag kommer vara för minsta lilla grej!

Men, men snart är jag i Etown och där kommer det minsann inte bli någon sömn vad jag har fått höra!

 

Juste, jag har fått grejerna till Mattisgårdens kalas!

Min Slampa var här och lämnade grejerna innan skolan, så jag har hunnit prova dem nu och det ser helt ”KNAZ” ut! HAHAHAHAHA! Jag skrattade nästan ihjäl mig, helt sjukt men super bra idé! För jag har en plan (Moahahaha!).

 

Mattisgården kan inte du maskerad istället? Snääälla! :D

 

Ne, nu ska jag fixa mig så att när Milla kommer så kan vi åka direkt!

Har varit duktig och packat redan, har till och med fixat två flyttkartonger till Tyskskånskan! Nu ska jag bara se ut som om jag är någorlunda representabel!  


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0