jag vill vara där du är

I torsdags för ungefär en vecka sen så tvingades jag upp extra tidigt. Fröken Östlund tyckte att vi skulle börja dagen med en lång och skön promenad. Solen sken, fågeljävlarna flög högt på den nästan klarblåa himmelen och det var varmt och skönt.

Det var till och med så skönt att vi satt och plugga på en uteservering!

    

I dag när jag prata med Carro W. på telefon så tittar jag ut och ser SNÖ! Det snöar igen! Det är för i helvete april nu! Jag skyller allt på Island och deras aska! I don’t do snö, bara det man har på sig…

 

Aja, bara att gå upp ur sängen och fortsätta plugga i skolan… SÄMST


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0