jag lägger dig i min ask inatt

Etown, Etown, vad vore jag utan Etown?

 

Torsdag: Destination Etown!

Blev upp plockad av både Mor och Far på tågstationen! Från dess att jag landa till dess att jag gick och la mig så var det fullt med folk här hemma.

 

Fredag, den längsta dagen på året! Efter 3 timmar (JUPP TRE TIMMAR!!!) i kyrkan kom jag fram till varför det kallas för långfredag! Det kändes verkligen som om dagen inte skulle ta slut! Men efter det så drog vi till några vänner till familjen och hade det super mys med massa skitsnack och god mat.

 

Lördagen blev även en mysdag med familjen och avslutades även den med kyrkbesök och familjen P.

 

Så kom söndag, vilken dag! Blatte påskfest med familjen. Oj, vilken fest!

Där sitter jag med systrarna P och Stora Klumpen och pratar om lite allt möjligt, då jag plötsligt tittar upp och där står Prince Charming! Inte lite snygg heller… Tappade hakan lite, trodde inte att han skulle vara där!

Det blev lite fnitter och mycket spanande innan det var dags att gå hem och se farbror blå utanför! Och även farbror blå var en riktig hunk! Man kan lugnt säga att söndagen kompenserade upp min brist på ögongodis!

    
 (blev räddad av pappa! Eller ja, han skulle bara markera att ingen dög åt att dansa med hans dotter! sen kom mamma...)  

 

Äntligen kom måndag och fika med världens bästa Rachel på kaka! Det pratades om allt mellan himmel och jord och planerades! Sötnosen hade med sig en födelsedagspresent från sin resa i Indien till mig.

Jättesöta armband i glada färger (jag blir glad varje gång jag tittar på dem!) och en vällbehövd plånis (då min har fallit i bitar!). Sen knallade vi ner på stan och shoppade lite (jag köpte och Rachel lämna tillbaka plagg som inte passade).

 


Tanken var att träffa snygg_snyggaste Amanda, men så klart ska min kropp välja just då att må dåligt! Ont i halsen så att jag nästan inte ens kunde prata!

 

Men som tur var så blev det bättre till tisdagen! Då det lunchades med Miss Lopez (på Wayne’s) och fikades med både Håkan (på Smak), Sawin (på Wayne’s IGEN!) och så en snabb pratstund med kusinen på sushibaren.



 (ray ban från 60-talet! Supersnygga!)

 (Älskar den här bilden på dig, Sawin!)


Kvällen avslutades med gäster hemma och en massa tv-tittande med Stora Klumpen.


Är du en tyst tiger?

Var inte en tyst tiger!

Och du är?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Får jag ta en titt på din blogg? :)

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0